En todellakaan ymmärrä, miksi miehet kuvittelevat osaavansa ostaa lahjoja. Onko se niin vaikeata kuunnella ja KYSYÄ naiselta itseltään, että mitä HÄN haluaisi? Ilmeisesti on. Olen sanonut entiselleni ja nykyiselleni ehkä noin tuhat kertaa, mitkä ovat minulle tärkeitä asioita ja mitkä minua kiinnostavat, mutta silti sitä ei voi painaa kaaliin. Ja ei, en ole vihjaillut hienovaraisesti tyyliin "Olisipa kiva tuollainen ja tuollainen ja se ja se.. Harmi kun ei ole varaa." Olen sanonut suoraan, että minua kiinnostavat asiat a ja b, x ja y. Ja SILTI sitä on niin vaikea ymmärtää.

Halutaan käyttää vähän luovuutta. "Tästä se minun kultamussukkani VARMAAN pitää" NO EN HELVETISSÄ PIDÄ. Miehen aivot eivät ole samanlaiset kuin naisen, joten miksi ihmeessä edes yrität keksiä mikä minua miellyttäisi, kun pääsisit paljon helpommalla kun vain hieman KUUNTELISIT minua.

Minusta se on lähinnä osoitus piittaamattomuudesta, että pitää itse keksiä mitä toiselle antaa, vaikka toinen on selkeästi kertonut mitä haluaisi.
Miehet; TE ETTE OSAA OSTAA LAHJOJA.