Olen mustasukkainen. Pelkään vain olla niin paljon yksin. En kestä jos nykyinen löytää jonkun toisen. En kestä jos nykyinen edes puhuu muille tytöille. En kestä jos nykyinen edes katsoo jotain tyttöä normaalia pitempään..
Pitäisikö miun hankkiutua hoitoon? KYLLÄ. Mutta eikö kaikki ole joskus yhtä sairaalloisen mustasukkaisia? Minä vain olen ainoa, joka myöntää sen.

On kaksi vaihtoehtoa.

1. Kerron mustasukkaisuudestani ja nykyinen suuttuu ja olen kusessa ja mikään ei ole hyvin missään suhteessa.

2. En kerro mustasukkaisuudestani ja nykyinen ei suutu. En ole kusessa, mutta mikään ei silti ole hyvin missään suhteessa, paitsi SUHTEESSASUHTEESSA, eli siis parisuhteessa.

Kumman siis valitsen? Oletettavasti menen enttententtenillä ja päädyn numero kahteen. Damn! Rakastan draamaa. Tai siis, rakastaisin. Jos valitsisin ykkösen. Mutta sitten olen kaikkien mielestä hullu, ja kukapa sellaista haluaisi.

Oletettavasti minulla on myös pian muita huolia, nimittäin syömishäiriö. Olen mielestäni äärettömän lihava ja haluan laihtua. Paastoan ja ahmin, paastoan ja ahmin. Joskus oksennan. Ja haluaisin vain laihtua. N. 7 kg ja olisin onnellinen. Tai ehkä 10..