Näin viime yönä unta entisestä. Siinä hän oli ihana ja mukava ja sellainen kuin muistan hänet seurustelumme alkuajoilta. Sellainen, kun hän rakasti minua. Kun heräsin aamulla, itkin. En kestänyt ajatella sitä millainen hän oli, häntä. Oli aivan kamala ikävä ja tuntui että pää halkeaa. Nukuin lisää, koska olen "kipeä" ja se helpotti. Vähän. Mutta koko asia säikäytti minua lähinnä siksi, että olin kuvitellut päässeeni jo kaiken yli. Ehkä en koskaan pääsekään. En tiedä. Oli vain sellainen olo, että haluan hänet takaisin. Takaisin ne hyvät ajat.
Tietysti myös rääkkäsin itseäni ja katselin vanhoja kuvia, joita en ole osannut poistaa. Kai pitäisi, mutta en pysty. Liikaa muistoja.

Koko päivän olen jutellut nykyisen kaverin kanssa. Pelottavaa, mutta pakko myöntää, että alan pitää hänestä. Sellainen rento ja hauska ja niin. Ja kun hän kertoi, että on hänen mielestään helvetin söpöä, että tytön ilme näyttää ":3", niin yritin vain jotenkin itsestään tehdä sitä ilmettä.
Juttelin hänen kanssaan paljon nykyisen ja minun suhteesta ja tuntui hyvältä avautua. Silti vähän pelkään, että hän kertoo nykyiselle, mitä kaikkea olen puhunut, koska tiedän ettei hän pitäisi siitä. Se satuttaa, koska itse olen niin avoin ja tykkään puhua ihmisille vähän kaikesta. Mikään ei nolostuta tai mikään ei hävetä.